home alone

 home alone

34 Comments »

  1. Brandon Said,

    October 14, 2005 @ 11:22 am

    Yeah, I think I’d be screaming to.

  2. lupe98878@hotmail.com Said,

    December 21, 2005 @ 8:54 pm

    foward ceehughes

  3. Brittany Said,

    January 16, 2006 @ 2:14 am

    Fuckin HILARIOUS

  4. Shannon Said,

    January 26, 2006 @ 1:59 am

    that is a worst nightmare!

  5. sharon Said,

    February 2, 2006 @ 7:54 pm

    id be scared too !

  6. Fabulous Said,

    February 22, 2006 @ 12:17 pm

    OmFG hahahaha that is to funny suriusly you see mechel in the back looking as usual as a fuck face but I bet him being the person he is, that makes it an awsome moie lol

  7. ck5905 Said,

    February 28, 2006 @ 12:05 am

    will scare the shit out of me too!

  8. courtney Said,

    March 6, 2006 @ 8:59 pm

    dont be scared mr. culkin, we are know yall are good friends *wink, wink*

  9. kayla Said,

    March 7, 2006 @ 2:49 pm

    lmfao…haha, this pic is great…..fucked up, but GREAT….LMFAO

  10. sam Said,

    March 29, 2006 @ 10:10 pm

    micheal jackson has a vagina!!!!

  11. linda Said,

    April 9, 2006 @ 11:32 am

    id be screaming to if i saw dat and i was on mi own

  12. mad man Said,

    April 12, 2006 @ 2:05 pm

    OMFG……!!!!!!!!!!!!! GET THE FUKIN SHOTGUN NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HE’S GONNA GET IN THE HOUSE AHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  13. you Said,

    May 3, 2006 @ 9:58 am

    *Says Kid*
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    THERES A FREAKY PERSON AFTER ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MOMMY!!!!!!!!!

  14. movie Said,

    May 16, 2006 @ 1:46 pm

    funny! but the sad paet is that its true.

  15. lavonna&tavonna Said,

    June 4, 2006 @ 1:26 am

    man hes so ugly someone needs to hand me the shotgun
    plus to make sure im dead bring in the a.k

  16. lavonna Said,

    June 4, 2006 @ 1:34 am

    somebody give me his number!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  17. tay Said,

    July 13, 2006 @ 9:28 am

    lmao

  18. Nobody Said,

    July 27, 2006 @ 3:24 am

    The really freaking, scary thing is the piss-poor language skills of the sad little creatures posting their brain-farts at this space. Orthography and grammar do matter. Learn how to write properly, numbskulls, or do not write at all!

  19. khali Said,

    August 4, 2006 @ 3:04 am

    omg!!!!! someone call animal control! lol cause there’s a gay ass monkey

  20. quack Said,

    September 8, 2006 @ 12:58 am

    holy crap how freakin scary i wouldnt want o be him if it where true omg i would be screaming my head off lol

  21. DELICIOUS Said,

    November 27, 2006 @ 4:04 pm

    AHHHHHHHHHH
    I WOULD DIE IF I WAS HOME ALONE AND I SAW HIM IN MY WINDOW!!!
    SOMEONE SAVE ME!!!! i agree with you nobody

  22. tina Said,

    December 12, 2006 @ 10:20 pm

    i think micheal jackson is an alien.

  23. tina Said,

    December 12, 2006 @ 10:22 pm

    hes creepy!

    excuse me i meant IT

  24. Dr. Phil Said,

    January 24, 2007 @ 11:08 pm

    OMG! Grab a chainsaw and run for your life!

  25. **Angel** Said,

    May 8, 2007 @ 2:48 pm

    i pledge allegance to da flag michael jackson is a fag, he use ta play wit toys now he plays wit little boi’s

  26. pat Said,

    June 6, 2007 @ 9:23 pm

    how did he git in a a movie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. Curious George Said,

    June 20, 2007 @ 12:29 am

    I don’t appreciate what’s implied here and I just want to defend Michael Jackson by saying there is NO WAY he’d be peeping in a window lusting after this child…the kid’s way too old for Michael’s taste!

  28. Curious George Said,

    June 20, 2007 @ 12:32 am

    Some people may think that this picture was “faked” to defame Michael Jackson, but I happen to know that it is really a promotional poster for a sequel movie they are planning to film in which Michael Jackson is left behind in his house all by himself…they’re calling it “Homo Alone”.

  29. the dude Said,

    December 13, 2007 @ 9:56 am

    dude this is so funny

  30. o484 Said,

    March 29, 2008 @ 5:55 pm

    I’d be scared

  31. chris stillar Said,

    September 9, 2008 @ 12:08 am

    lol!!!

  32. eddy Said,

    November 19, 2008 @ 12:19 am

    oh shit thats so fucking scary

  33. Pickle Said,

    May 3, 2009 @ 8:28 am

    stop cussing you nim wits by the way you guys freak out over a PHOTO COPIED picture and Dr.Phil your comment states that you should get a chainsaw and run. why would you need to run if you have a chainsaw would’t you just simply kill him? all of you who are saying omfg and ahhh or thats freaking scary are simply nit wits….

    GET A LIFE NUMBSKULLS..
    Truley Yours, Pickle

  34. cuddlepuppy2 Said,

    June 29, 2010 @ 11:07 pm

    that picture is so scary i almost peed my pants when i looked at it i am gonna have nightmares all the rest of my life im scared………..

RSS feed for comments on this post

Leave a Comment